INDICATEURS

STATISTIQUES DES ÉVALUATIONS FINALES DE LA PÉRIODE 2017-2022

 Estadístiques de les avaluacions finals del període 2017-2022

ANNÉE SCOLAIRE

2017-18

Total apprenants du CFA

 

Apprenants à l’origine immigrante

Apprenants évalués

Apprenants aptes

Apprenants évalués

Apprenants aptes

 

% évalués sur le total du cours

Nombre

%

Nombre

%

CFI-1

26

9

33%

26

9

33 %

100%

CFI-2

35

5

14%

35

5

14%

100%

Catalan-1

37

23

62%

37

23

62%

100%

Catalan-2

12

10

83%

12

10

83%

100%

Espagnol-2

---

---

---

---

----

---

---

GES-2

46

14

30%

13

2

15%

28%

CAM

3

2

67%

0

0

---

0%

CFGS

15

8

53%

2

0

0%

13%

AU

21

9

43%

2

0

0%

10%

TOTAL

195

80

41%

127

49

39%

65%

- CFI : Certificat de formation intrumentale (alphabétisation niveaux 1 et 2)

- Catalan (niveaux 1 et 2)

- Espagnol (niveau 2)

- GES: Cours visant l'obtention du diplôme en éducation secondaire (niveau 2, qui permet l'obtention du diplôme)

- CAM: Cours d'accès aux cycles formatifs de formation professionelle, degré moyen

- CFGS: Cours de préparation aux épreuves d'accès aux cycles formatifs de formation professionelle, degré supérieur

- AU: Cours de préparation aux épreuves d'accès à l'université pour les plus âgés de 25/45 ans

ANNÉE SCOLAIRE

2018-19

Total apprenants du CFA

 

Apprenants à l’origine immigrante

Apprenants évalués

Apprenants aptes

Apprenants évalués

Apprenants aptes

 

% évalués sur le total du cours

Nombre

%

Nombre

%

CFI-1

40

16

40%

40

16

40%

100%

CFI-2

45

6

13%

45

6

13%

100%

Catalan-1

45

29

64%

45

29

64%

100%

Catalan-2

9

6

67%

9

6

67%

100%

Espagnol-2

---

---

 

---

---

---

---

GES-2

38

22

58%

11

7

64%

29%

CAM

9

9

100%

5

5

100%

56%

CFGS

18

7

39%

4

1

25%

22%

AU

22

10

45%

3

0

0%

14%

TOTAL

226

105

46%

162

70

43%

72%



ANNÉE SCOLAIRE

2019-20

 

Total apprenants du CFA

 

Apprenants à l’origine immigrante

Apprenants évalués

Apprenants aptes

Apprenants évalués

Apprenants aptes

 

% évalués sur le total du cours

Nombre

%

Nombre

%

CFI-1

52

8

15%

52

8

15%

100%

CFI-2

47

10

21%

47

10

21%

100%

Catalan-1

76

18

24%

76

18

24%

100%

Catalan-2

15

6

40%

15

6

40%

100%

Espagnol-2

---

---

---

---

---

---

---

GES-2

38

14

37%

9

1

11%

24%

CAM

4

4

100%

1

1

100%

25%

CFGS

18

12

67%

3

1

33%

17%

AU

18

12

67%

2

2

100%

11%

TOTAL

268

84

31%

205

47

23%

76%



PÉRIODE CONCERNANT L'EXECUTION DU PROJET ERASMUS+

Període que afecta l'execució del projecte Erasmus+

ANNÉE SCOLAIRE

2020-21

Total apprenants du CFA

 

Apprenants à l’origine immigrante

Apprenants évalués

Apprenants aptes   

Apprenants évalués

Apprenants aptes 


% évalués sur le total du cours

Nombre

%

Nombre

    %    

CFI-1

 63

18

 28%

58

17 

29%

92 %

CFI-2

52 

12 

 23%

 51

12 

23%

98%

Catalan-1

 66

 39

59 %

 65

 39

60%

 98%

Catalan-2

20 

14 

 70%

 20

14 

70%

100 %

Espagnol-2

 12

 8

67%

 12

8

67%

100%

GES-2

46

10 

22%

 22

4

18%

 47%

CAM

 3

 1

 33%

 2

 0%

67%

CFGS

 22

 9

41%

  3 

33%

 13%

AU

 8

 25%

 1

0%

12% 

TOTAL

292 

113 

 39%

234 

95 

 40%

80 %




ANNÉE SCOLAIRE

2021-22

Total apprenants du CFA 

      

    Apprenants à l’origine immigrante

Apprenants    évalués  

Apprenants aptes   

Apprenants  évalués 

Apprenants aptes

    

      %   évalués sur le total du cours  

Nombre  

%  

Nombre

%

CFI-1           

62

    14 22%

 59

 14

23%

95% 

CFI-2

56 

  12   

21% 

 52

 12

23%

93% 

CFI-3

 22 

 1

 4%

 21

  1

4%

95% 

Catalan-1

78 

 35

 45%

 74

 35

47%

95% 

Catalan-2

 24

16 

67% 

   24 

 16

67% 

100% 

Espagnol-2

 18

13

72% 

  18 

 13

72% 

100% 

GES-2

 39

 16

 41% 

  13 

  4

30%

33% 

CAM

 8

 8

100% 

   3 

  3

100% 

 37%

CFGS

 20

 9

45% 

 1

 1

100% 

5% 

AU

 20

 14

 70%

 2

 0

0%

10% 

TOTAL

 347

 138

40% 

 267

99 

37%

77%


Taux de réussite des apprenants immigrants des différents cours

Percentatge d'aprovats d'aprenents d'origen immigrant dels diferents cursos













COMENTAIRES: 
- Le taux de réussite le plus bas de la période analysée (2017 à 2022)  a été en 2019, à cause du confinement pendant la pandémie du Covid-19. Les deux années suivantes (2020-2022) concernent la période d'implémentation de notre projet Erasmus+. Dans le dernier graphique on constante qu'il y a eu une augmentation globale de 14 points dans l'ensemble de tous les groupes.
- Le cours de CFI-3 a été offert pour la première fois cette dernière année scolaire. Le taux de réussite est encore très basse.
- En général, dans les groupes de catalan, espagnol le taux de réussite a augmenté progressivement après 2019 d'un façon très satisfaisante.
-Dans les cours de préparation pour les épreuves d'accès (CAM, CFGS, AU), qui sont annuels, , les pourcentages de réussite peuvent varier chaque année en fonction de l'évaluation initiale et des connaissances lingüistiques préalables  de catalan et d'espagnol des apprenants à l'origine immigrante.
COMENTARIS:

- El percentatge d'aprovats més baix del període analitzat (2017 a 2022) ha estat el 2019, a causa del confinament durant la pandèmia de Còvid-19. Els dos cursos següents (2020-2022) són els que corresponen a la implementació del nostre projecte Erasmus+. En el darrer gràfic es constata que hi ha hagut un augment global de 14 punts en el conjunt de tots els grups.

-El curs de CFI-3 s'ha ofert per primera vegada aquest curs escolar. El percentatge d'aprovats és encara molt baix.

-En general, en els grups de català i espanyol el percentante d'aprovats a augmentat progressivament després de 2019 d'una manera satisfactòria.

- En els cursos de preparació per a les proves d'accés (CAM, CFGS, AU), que són anuals, els percentatges d'aprovats proden variar cada any en funció de l'avaluació inicial i dels coneixements lingüístics previs de català i de castellà de l'alumnat d'origen immigrant.





SONDAGES DE SATISFACTION, ANNÉE SCOLAIRE 2020-21

Enquestes de satisfacció, curs escolar 2020-21

Sondages menés en décembre 2020

Questions:
1.Comment est-ce que vous avez trouvé l'inscription au CFA Jacint Carrió?
2.Comment est-ce que vous avez trouvé l'évaluation de vos connaissances préalables?
3.Comment est-ce que vous avez trouvé l'accueil et l'information reçue sur votre cours?
4.Comment est-ce que vous avez trouvé l'adéquation entre votre niveau et celui du cours?

Enquestes portades a terme el desembre de 2020.

Preguntes:
1.Com heu trobat la inscripció al CFA Jacint Carrió i Vilaseca?
2.Com heu trobat l'avaluació dels vostres coneixements previs?
3.Com heu trobat l'acollida i la informació rebuda sobre el curs?
4.Com heu trobat l'adequació entre el vostre nivell i el del curs?

RÉSULTATS / RESULTATS

Catalan-1 / català-1: 
- 27 questionnaires menés à terme dont la totalité sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 27 questionaris realitatzats, dels quals tots són d'alumnat d'origen immigrant
















Catalan-2 / català-2: 
- 8 questionnaires menés à terme dont la totalité sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 8 questionaris realitatzats, dels quals tots són d'alumnat d'origen immigrant















Espagnol-2 / castellà-2: 
- 12 questionnaires menés à terme dont la totalité sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 12 questionaris realitatzats, dels quals tots són d'alumnat d'origen immigrant



Alphabétisation CFI-1 / Alfabetització CFI-1: 
- 27 questionnaires menés à terme dont la totalité sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 27 questionaris realitatzats, dels quals tots són d'alumnat d'origen immigrant















Cours GES-1 (éducation secondaire) / Curs GES-1 
- 3 questionnaires menés à terme dont 2 sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 3 questionaris realitatzats, dels quals 2 són d'alumnat d'origen immigrant
















Curs d'accès à la FP degré moyen / curs d'accés a la FP grau mitjà (CAM)
- 2 questionnaires menés à terme dont la totalité sont d'apprenants à l'origine immigrante
2 questionaris realitatzats, dels quals tots són d'alumnat d'origen immigrant















Curs de préparation accès à la FP degré supérieur / curs de preparació  accés a la FP grau superior (CFGS)
- 6 questionnaires menés à terme dont aucune est d'apprenants à l'origine immigrante
- 6 questionaris realitatzats, dels quals cap no és d'alumnat d'origen immigrant
















Curs de préparation accès à la université, majeurs 25/45 ans / curs de preparació accés a la universitat  més grans de 25/45 anys: 
- 3 questionnaires menés à terme dont 1 est d'un apprenant à l'origine immigrante
- 3 questionaris realitatzats, dels quals 1 és  d'alumnat d'origen immigrant






Sondages menés en juin 2021, à la fin de l'année scolaire

Enquesta portada a terme el juny de 2021, a final de curs


Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Ensenyaments cursats. Nombre de respostes: 148 respostes.

Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Quina és la teva nacionalitat?. Nombre de respostes: 148 respostes.

Respostes de l'alumnat de nacionalitat no espanyola / Réponses des apprenants de nationalité non espagnole


Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Acció Educativa. Nombre de respostes: .




SONDAGES DE SATISFACTION, ANNÉE SCOLAIRE 2021-22

Enquestes de satisfacció, curs escolar 2021-22

Sondages menés en octobre  2021

Questions:
1.Comment est-ce que vous avez trouvé l'inscription au CFA Jacint Carrió?
2.Comment est-ce que vous avez trouvé l'évaluation de vos connaissances préalables?
3.Comment est-ce que vous avez trouvé l'accueil et l'information reçue sur votre cours?
4.Comment est-ce que vous avez trouvé l'adéquation entre votre niveau et celui du cours?

Enquestes portades a terme l'octubre de 2021

Preguntes:
1.Com heu trobat la inscripció al CFA Jacint Carrió i Vilaseca?
2.Com heu trobat l'avaluació dels vostres coneixements previs?
3.Com heu trobat l'acollida i la informació rebuda sobre el curs?
4.Com heu trobat l'adequació entre el vostre nivell i el del curs?

RÉSULTATS / RESULTATS

Catalan-1 / català-1: 
- 54 questionnaires menés à terme dont la totalité sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 54  questionaris realitatzats, dels quals tots són d'alumnat d'origen immigrant















Catalan-2 / català-2: 
- 22 questionnaires menés à terme dont 20 sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 22 questionaris realitatzats, dels quals 20 són d'alumnat d'origen immigrant















Espagnol-2 / castellà-2: 
- 16 questionnaires menés à terme dont 15 sont d'apprenants à l'origine immigrante
16 questionaris realitatzats, dels quals 15 són d'alumnat d'origen immigrant















Alphabétisation CFI-2 / Alfabetització CFI-2: 
- 13 questionnaires menés à terme dont 11 sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 13 questionaris realitatzats, dels quals 11 són d'alumnat d'origen immigrant















Cours GES (éducation secondaire) / Curs GES 
- 20 questionnaires menés à terme dont 8 sont d'apprenants à l'origine immigrante
 - 20 questionaris realitatzats, dels quals 8 són d'alumnat d'origen immigrant















Curs d'accès à la FP degré moyen / curs d'accés a la FP grau mitjà (CAM)
- 9 questionnaires menés à terme dont 4 sont d'apprenants à l'origine immigrante
- 9 questionaris realitatzats, dels quals 4 són d'alumnat d'origen immigrant














Curs de préparation accès à la FP degré supérieur et à l'université pour les personnes majeurs de 25-45 ans / curs de preparació  accés a la FP grau superior (CFGS) i a la universitat per a persones més grans de 25-45 anys
-  12 questionnaires menés à terme dont aucune est d'apprenants à l'origine immigrante
- 12 questionaris realitatzats, dels quals cap no és d'alumnat d'origen immigrant
















Sondages menés en juin 2022, à la fin de l'année scolaire

Enquesta portada a terme el juny de 2022, a final de curs


Cursos de formació instrumental (lectoescriptura):
Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Ensenyaments cursats. Nombre de respostes: 48 respostes.
Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Quina és la teva nacionalitat?. Nombre de respostes: 48 respostes.
Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Saps més català que al setembre ?. Nombre de respostes: .
Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Quina puntuació global li dones a l'escola?. Nombre de respostes: 48 respostes.
Resta d'ensenyaments:

Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Ensenyaments cursats. Nombre de respostes: 121 respostes.
Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Quina és la teva nacionalitat?. Nombre de respostes: 121 respostes.

Respostes de l'alumnat de nacionalitat no espanyola / Réponses des apprenants de nationalité non espagnole.

Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: Acció Educativa. Nombre de respostes: .
Gràfic de respostes de Formularis. Títol de la pregunta: En termes generals com valores l'escola en escala de 0 a 10?. Nombre de respostes: 54 respostes.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Prénom et nom:
Commentaire: